Laserowe usuwanie hemoroidów (żylaków odbytu)

Metoda operacji żylaków laserem Leonardo jest najbardziej nowoczesną i małoinwazyjną metodą leczenia żylaków.

Najnowocześniejsza metoda

Guzki krwawnicze posiada każdy człowiek. Umiejscowione są w kanale odbytu i pełnią ważną rolę – wraz z mięśniami zwieracza uszczelniają kanał odbytu, pomagając w kontrolowaniu wypróżnień. Gdy guzki krwawnicze nadmiernie się rozciągną, a krew w nich zawarta nie odpływa całkowicie, pojawia się stan zapalny. Przedłużający się stan zapalny prowadzi to trwałych zmian chorobowych, które nazywamy “hemoroidami”.

Hemoroidy dają uporczywe dolegliwości bólowe jak świąd w okolicy odbytu, ból i krwawienie. Jest to jedna z najczęstszych i najbardziej wstydliwych chorób cywilizacyjnych.

Leczenie żylaków tradycyjnymi metodami chirurgicznymi niesie za sobą duże dolegliwości pozabiegowe, oraz długi okres rekonwalescencji. Dlatego by ułatwić pacjentom pozbycie się problemu a jednocześnie przyspieszyć okres leczenia zastosowaliśmy terapię leczenia metodą laserową.

Laser, który używamy do leczenia żylaków odbytu to laser LHP®, który opracowała niemiecka firma Biolitec AG. Jest ona pionierem w dziedzinie minimalnie inwazyjnych laserowych zabiegów proktologicznych.

Opis zabiegu

Światłowód jest wkłuwany do hemoroidu i następuje jego naświetlanie. Światło lasera zamyka naczynia krwionośne wewnątrz hemoroidu, co prowadzi do ich obkurczenia. Efektem jest zredukowanie objętości i wycofanie hemoroidu.

Wskutek działania światła lasera do hemoroidów, w splotach naczyniowych guzków krwawniczych zachodzą odpowiednie przemiany termiczne, prowadzące do ich silnego obkurczenia i obliteracji, a w dalszym następstwie wchłonięcia. Jednocześnie gruntownej przebudowie ulega struktura towarzyszącej im tkanki łącznej.

Zabieg wykonuje się w warunkach ambulatoryjnych w znieczuleniu miejscowym i trwa ok. 15 minut. Po zabiegu od razu możliwy jest powrót do codziennych zajęć, a ryzyko powikłań po-zabiegowych jest znikome.

Wykonaj zabieg teraz, zapłać później.

U nas wszystkie zabiegi możesz rozłożyć na dogodne raty.

Zdecydowana?

Jeśli chcesz rozłożyć swój zabieg na raty, zapraszamy Cię na konsultacje do naszej kliniki.

Następnie będziemy mogli przeprowadzić ten kilkuminutowy proces na miejscu lub przygotować dla Ciebie specjalny dostęp, dzięki któremu będziesz mogła przejść go we własnym domu.

Masz pytania? Zadzwoń: 502-028-164

Najczęściej zadawane pytania

Zabieg dedykowany jest pacjentom z żylakami odbytu głównie II, III i IV stopnia według skali Parksa. Zabieg wykonywany jest wtedy, gdy pacjent ma silne dolegliwości bólowe, żylaki widoczne są gołym okiem oraz kiedy dochodzi do nawracających krwawień. Przed kwalifikacją do zabiegu pacjent jest dokładnie badany przez chirurga.

KONSULTACJE

Umów się na konsultacje.

Dobierzemy dla Ciebie odpowiedni zabieg usunięcia żylaków.