Laser CO2

Urządzenie to jest najnowszym osiągnięciem w dziedzinie techniki laserowej. Emituje wiązkę dwutlenku węgla, której zadaniem jest regeneracja skóry i stymulowanie jej do wytwarzania kolagenu.

Najnowsza technologia laserowa

Za pomocą lasera CO2 możemy pobudzić skórę do szybszego gojenia się oraz odbudowy, zlikwidować blizny, rozstępy, przebarwienia, a także spłycić zmarszczki i poprawić ogólną jędrności skóry.

Zabieg laserem nazywany jest ablacyjnym, ponieważ tworzy on na skórze mikroskopijne ramki. Jego działanie polega na „dziurkowaniu” skóry, tworząc dookoła mikroskopijnego oparzenia kolumny nieuszkodzonej tkanki. Dzięki temu,  że praca lasera nie polega na ciągłym uszkadzaniu skóry, proces leczenia jest szybki.

Opis zabiegu

Na 20 minut przed zabiegiem Pacjent jest znieczulany specjalnym kremem. Następnie wykonujemy zabieg przy wykorzystaniu lasera CO2 na wybraną partię ciała. Zabieg trwa 40 – 60 minut.

U nas wszystkie zabiegi możesz rozłożyć na dogodne raty.

Zdecydowana?

Jeśli chcesz rozłożyć swój zabieg na raty, zapraszamy Cię na konsultacje do naszej kliniki.

Następnie będziemy mogli przeprowadzić ten kilkuminutowy proces na miejscu lub przygotować dla Ciebie specjalny dostęp, dzięki któremu będziesz mogła przejść go we własnym domu.

Urządzenie

Do zabiegu wykorzystywane jest urządzenie Laser CO2 SMAXEL.

Instrukcje przed-zabiegiem frakcyjnym CO₂:

– W ramach wywiadu medycznego, prosimy o poinformowanie o cukrzycy, występowaniu opryszczki, chorobach związanych z zaburzeniami krzepliwości krwi, skłonności do keloidów lub blizn przerosłych.
– Przynajmniej 4 tygodnie przed zabiegiem zaprzestać opalania na słońcu, w solarium i aplikacji wszelkich samoopalaczy.
– Przynajmniej 1 tydzień przed zabiegiem zaprzestać stosowania preparatów z retinolem i Retin-A.
– Przynajmniej 1 tydzień przed zabiegiem zaprzestać stosowania eksfoliacji, kwasów glikolowych i alfa-hydroxy.
– Po podaniu Botoxu zaczekać przynajmniej 2 tygodnie.
– Przed zabiegiem należy kupić maść Aquaphor. Maść tą należy nakładać na naświetlony obszar w ramach pielęgnacji.
– Wyposażyć się w kosmetyki które będą stosowane 3-4 dni po zabiegu – łagodny płyn do mycia twarzy, wysokiej jakości krem z filtrem (z cynkiem lub dwutlenkiem tytanu o zawartości powyżej 10%), makijaż (o ile będzie potrzeba). Należy unikać stosowania starych gąbek i pędzelków, ponieważ są one często (z powodu nagromadzenia bakterii) źródłem infekcji lub nasilenia się wyprysków trądzikowych.
– Jeśli występuje opryszczka dzień przed zabiegiem należy rozpocząć zażywanie leku przeciwwirusowego, wg zaleceń lekarza. Zwykle dwa razy dziennie.
– Jeśli skóra jest wrażliwa, lekarz może przepisać leki przeciwbólowe które należy zażyć bezpośrednio przed zabiegiem (w gabinecie). Jeśli trzeba, zorganizować osobę/transport, która pomoże wrócić do domu.
– W dniu zabiegu w miarę możliwości należy przybyć do kliniki z czystą skórą. Nie nakładać makijażu, nie stosować kremu, perfum ani mleczka kosmetycznego.

KONSULTACJE

Umów się na konsultacje.

Dobierzemy dla Ciebie odpowiedni zabieg z użyciem lasera CO2.